Als Casemanager bij Rienks Arbodienst ondersteun je werkgevers bij verzuim. Je werkt voornamelijk voor MKB-klanten in de regio. Veelal kleine organisaties, die je echt leert kennen. Jij kunt je goed inleven en begrijpt dat de wereld van verzuim, voor veel mensen, complex is. Op begrijpbare wijze neem je werkgevers mee in de wet- en regelgeving en de (financiële) gevolgen van verzuim. Jij brengt rust en overzicht door de verzuimcasussen proactief te regisseren. De gezette stappen leg je nauwkeurig en op juridisch juiste wijze vast in de dossiers. Je gelooft dat samenwerking essentieel is voor een snelle terugkeer naar werk en zoekt actief de verbinding met alle betrokken partijen in het re-integratieproces. Door samenwerking te stimuleren, stuur je op een snelle re-integratie.
Bij Rienks Arbodienst werken we met ongeveer 65 collega’s. We zijn er het unaniem over eens: werken in de arbodienstverlening is geweldig! Je begeleidt mensen en organisaties van dichtbij naar een betere toekomst. Onze cultuur is open en gelijkwaardig en we moedigen je aan om mee te denken en doen. Klaar voor een arbodienst waar jouw stem telt? We leren je graag kennen!