Het kantoorteam van Rienks Arbodienst

Het kantoorteam is het kloppende hart van Rienks Arbodienst. Vanuit hier worden alle administratieve en ondersteunende processen georganiseerd. Van het inplannen van spreekuren voor collega’s, tot (medische) informatieoverdracht en een nauwkeurige administratie in de verzuimsystemen. Het team is het eerste aanspreekpunt voor klanten en hun medewerkers. Deze staan jullie, ook als het druk is, vriendelijk te woord. Bij vragen en verzoeken denken jullie proactief mee en zoeken jullie naar oplossingen. Als onderdeel van het kantoorteam kunnen klant en collega op je rekenen! 


Bij Rienks Arbodienst werken we met ongeveer 65 collega’s. Groot genoeg voor een stevige positie in de markt en klein genoeg om korte lijnen te houden. We zijn als organisatie constant in beweging en moedigen je aan om mee te denken over hoe we het nóg beter kunnen doen. Klaar voor een arbodienst waar jouw stem telt? We leren je graag kennen!

 

Werken bij Rienks Arbodienst
Vanuit veerkracht vooruit

Werken bij Rienks is iets voor jou als...

… je het fijn vind om in een dynamische omgeving te werken. Jij denkt in oplossingen en kansen en je vindt het leuk om jezelf te blijven ontwikkelen.  
Mascha Uitermark
Planningscoördinator

Vacature Kantoor team

Momenteel is ons kantoorteam compleet. Er zijn geen openstaande vacatures.

Vanuit veerkracht vooruit

Ontdek wat het betekent om bij Rienks Arbodienst te werken

Lees meer over ons DNA

Verhalen van collega's

Vanuit veerkracht vooruit

Bekijk de vacatures